Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Tijdens het bestelproces kunt u de datum opgeven wanneer u het pakket wenst te ontvangen. De kortste levertijd is binnen 1 werkdag. Hiervoor gelden voorwaarden.
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Tijdens het bestelproces kunt u de datum opgeven wanneer u het pakket wenst te ontvangen. De kortste levertijd is binnen 1 werkdag. Hiervoor gelden voorwaarden.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Er zijn een aantal mogelijkheden voor het ontvangen van uw bestelling. Dit hangt ook af van de grootte en het gewicht van het pakket. U kunt kiezen het pakket bij uw deur af te laten leveren door PostNL, of bij grotere pakketten door onze transporteur Ben Becker. In het geval van PostNL kunt u ook kiezen om het pakket op te halen bij een dichtbijzijnd PostNL ophaalpunt. Als laatste optie kunt u de bestelling afhalen bij onze winkel in Drachten.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
In het geval dat u het betaalscherm bent tegengekomen tijdens het bestelproces, heeft u succesvol een order geplaatst. Het is echter mogelijk dat de bevestigingsmail in uw spambox is terecht gekomen. Sommige mailproviders blokkeren onze email zelfs helemaal. In dat geval vragen wij u om ons even telefonisch te contacteren. Dan kunnen wij u handmatig een email sturen met de ordergegevens.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Als u wijzigingen in uw order wilt aanbrengen verzoeken wij u om z.s.m. ons telefonisch te contacteren. Wij verwerken de orders snel en het is dus belangrijk dat u op tijd bent voordat het verstuurd is.
Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
In dit geval verzoeken wij u ons z.s.m. telefonisch te contacteren, zodat wij de order kunnen aanpassen en u een gedeeltelijke terugbetaling te doen, voordat het pakket op de post gaat.
Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?
Wanneer er gezamenlijk is overeengekomen dat u een terugbetaling dient te krijgen, zal dit plaatsvinden binnen 3 werkdagen na de overeenkomst hiervan.
Hoe bestel ik iets bij teeningapalmen.nl?
Wij hebben ons best gedaan om onze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. U kunt simpelweg rondkijken in ons aanbod van artikelen, en de knoppen wijzen de weg wel hoe u een artikel in de winkelwagen kunt plaatsen. Via de knop 'Winkelwagen' kunt u afrekenen, een proces dat u de weg wijst.
Heb ik garantie op mijn aagekochte product(en)?
U heeft 14 dagen bedenk- en beoordeeltijd op de aangekochte producten. U bent vrij om te retourneren binnen deze periode. Heeft uw product onverwachte schade die niet door eigen toedoen is ontstaan, schade die door een fabricagefout is gekomen, dan verzoeken wij u daar foto's van te maken en die naar ons te sturen op support@teeningapalmen.nl. Wij kunnen dan beoordelen of het product geretourneerd kan worden, of in aanmerking komt voor vervanging.
Hoe maak ik een account aan?
Helemaal links onderaan de website vindt u de knop 'Registreren'. Als u deze aanklikt wordt het registratiescherm geopend waar u wegwijs wordt gemaakt tot het maken van uw account.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Dat is geen probleem als u nog uw gebruikte email adres weet. U kunt uw wachtwoord herstellen via deze
pagina
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Wanneer u een account heeft bij ons, kunt u via de knop rechtsboven 'Mijn account' uw gegevens aanpassen en opslaan.
Waar staan de details van mijn bestelling?
U vindt alle details van uw bestelling in de factuur die u wordt toegestuurd per mail bij het plaatsen van uw bestelling.
Waar vind ik mijn factuur?
Wanneer u een bestelling hebt geplaatst vindt u de factuur in uw email inbox. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u ons een email sturen met het verzoek u de factuur alsnog toe te sturen. Als u over een account bezat bij het plaatsen van de desbetreffende bestelling, dan kunt u inloggen in onze website, en via 'Mijn account', en daarna via de knop 'Orders' kunt u uw factuur vinden.