Kies de bestemming
Verzending binnen Nederland
PostNL
Pakketten tot 30kg / 170cm hoogte
In de onderstaande tabel vindt u op welke dagen levering plaatsvindt
Hieronder vindt u de mogelijkheden en de kosten voor verzendingen
Opties
Bezorg/Afhaal moment
Kosten
Standaard bezorging
Volgende dag
6,95
PostNL Afhaallocatie
Volgende dag vanaf 16:00
6,95
PostNL Extra Vroeg Afhaallocatie
Volgende dag vanaf 8:30
6,95
PostNL Avondbezorging
Volgende dag tussen 18:00 en 21:30
Variërend
Extra informatie
-
De PostNL tijdsindicatie is enkel een verwachting. Er kan geen garantie aan ontleend worden.
-
Pakketten boven 30kg of hoger dan 170cm zullen verzonden worden met speciaal duurder transport.
-
Tijdens feestdagen zijn de verwachte levermomenten niet van toepassing
Speciaal Transport
Pakketten vanaf 30kg / 170cm hoogte
Speciaal transport binnen Nederland kost standaard 29,95. In de onderstaande tabel vindt u op welke dagen levering plaatsvindt
Extra informatie
-
De tijdsindicatie is enkel een verwachting. Er kan geen garantie aan ontleend worden.
-
Tijdens feestdagen zijn de verwachte levermomenten niet van toepassing
-
Mocht u meer willen weten over het exacte levermoment. Neem dan even contact op met het transportbedrijf op de dag van levering. Zij kunnen u meer vertellen.
Het kan voorkomen dat een product niet leverbaar blijkt te zijn na bestelling. In dat geval nemen wij contact met u op om een alternatief te bespreken: een ander product, of restitutie.
Ook kan het voorkomen dat uw bestelling vertraagd is. In de meeste gevallen is dit een tot enkele dagen, en in sommige gevallen kan dit langer duren. In dit geval zullen wij contact met u opnemen om u in te lichten dat de bestelling vertraagd is. In extreme gevallen kunt u mogelijk de bestelling annuleren en restitutie ontvangen.
Verzending binnen Europa
PostNL
Pakketten tot 30kg / 170cm hoogte
Tot aan de grens is PostNL verantwoordelijk voor transport. Daarbuiten wordt het overgenomen door partnerbedrijven van PostNL. Wij kunnen hierover geen leverinformatie verschaffen, omdat dat varieert per land en transportbedrijf.
-
Pakketten boven 30kg of hoger dan 170cm zullen verzonden worden met speciaal duurder transport.
-
Tijdens feestdagen zijn de leverindicaties niet van toepassing
Speciaal Transport
Pakketten vanaf 30kg / 170cm hoogte
Speciaal transport binnen Europa kost vanaf 79,95 tot mogelijk 300+ euro, afhankelijk van het land. Helaas kunnen wij u geen levermomenten verschaffen, omdat ieder land een andere levertijd heeft.
-
Tijdens feestdagen zijn de verwachte levermomenten niet van toepassing
-
Mocht u meer willen weten over het exacte levermoment. Neem dan even contact op met het transportbedrijf op de dag van levering. Zij kunnen u meer vertellen.
Het kan voorkomen dat een product niet leverbaar blijkt te zijn na bestelling. In dat geval nemen wij contact met u op om een alternatief te bespreken: een ander product, of restitutie.
Ook kan het voorkomen dat uw bestelling vertraagd is. In de meeste gevallen is dit een tot enkele dagen, en in sommige gevallen kan dit langer duren. In dit geval zullen wij contact met u opnemen om u in te lichten dat de bestelling vertraagd is. In extreme gevallen kunt u mogelijk de bestelling annuleren en restitutie ontvangen.
Verzending Wereldwijd
PostNL
Pakketten tot 30kg / 170cm hoogte
Tot aan de grens is PostNL verantwoordelijk voor transport. Daarbuiten wordt het overgenomen door partnerbedrijven van PostNL. Wij kunnen hierover geen leverinformatie verschaffen, omdat dat varieert per land en transportbedrijf.
-
Pakketten boven 30kg of hoger dan 170cm zullen verzonden worden met speciaal duurder transport.
-
Tijdens feestdagen zijn de leverindicaties niet van toepassing
Speciaal Transport
Pakketten vanaf 30kg / 170cm hoogte
Voor de prijs van speciaal transport wereldwijd raden wij u aan om contact op te nemen. Dit verschilt per order en land. Helaas kunnen wij u geen levermomenten verschaffen, omdat ieder land een andere levertijd heeft.
-
Tijdens feestdagen zijn de verwachte levermomenten niet van toepassing
-
Mocht u meer willen weten over het exacte levermoment. Neem dan even contact op met het transportbedrijf op de dag van levering. Zij kunnen u meer vertellen.
Het kan voorkomen dat een product niet leverbaar blijkt te zijn na bestelling. In dat geval nemen wij contact met u op om een alternatief te bespreken: een ander product, of restitutie.
Ook kan het voorkomen dat uw bestelling vertraagd is. In de meeste gevallen is dit een tot enkele dagen, en in sommige gevallen kan dit langer duren. In dit geval zullen wij contact met u opnemen om u in te lichten dat de bestelling vertraagd is. In extreme gevallen kunt u mogelijk de bestelling annuleren en restitutie ontvangen.
Informatie over beschadigde bestellingen of retourneren
Beschadigingen
Wat kunt u doen wanneer uw bestelling niet goed is aangekomen?
Het is mogelijk dat er in de inpakafdeling soms iets fout gaat, of dat het transportbedrijf slecht met een pakket om is gegaan. Daardoor kan er schade aan de producten ontstaan.
Natuurlijk is het nooit onze bedoeling om beschadigde producten te leveren, dus is er een procedure om dit probleem op te lossen.
-
Stuur binnen 3 werkdagen het nodige aantal foto's van de schade en het product in zijn geheel, om goed te laten zien wat er aan de hand is.
-
Wij nemen binnen enkele werkdagen contact met u op om te bespreken hoe dit het beste opgelost kan worden. Mogelijk door een vervangend product te sturen, of door restitutie.
Wij raden u aan om contact op te nemen met support@teeningapalmen.nl
Bestelling Retourneren
Wat zijn uw mogelijkheden als u niet tevreden bent met de ontvangen producten?
Het is mogelijk dat u een product ontvangt dat niet aan uw verwachting voldoet. Echter kunnen planten, zaden en andere versproducten niet worden geretourneerd, omdat de versheid daarvan niet kan worden gecontroleerd. In uitzonderlijke gevallen (absoluut te laag kwaliteit product ontvangen) heeft u mogelijk recht op retourneeropties.
Indien u zeker weet dat u mogelijk kans hebt op retourneeropties, doorloop dan de volgende stappen:
-
Stuur binnen 3 werkdagen het nodige aantal foto's van het ontvangen product in zijn geheel, samen met uw reden waarom het niet voldoet aan uw verwachting.
-
Wij nemen binnen enkele werkdagen contact met u op om te bespreken wat uw opties zijn. Mogelijk kunnen wij een beter product toesturen of de retour accepteren.
-
In veel gevallen wanneer het planten (levende producten) betreft, kunnen wij niet veel betekenen, tenzij de plant sterk afwijkt van wat er geadverteerd is.
Ons email adres voor retourneringen is: support@teeningapalmen.nl
Indien u een zending via speciaal transport weigert of retourneert, dan worden hiervoor kosten in rekening gebracht. De kosten in Nederland bedragen 100 euro. Mocht er iets mis zijn gegaan dan raden wij aan de zending alsnog te accepteren en dan contact met ons op te nemen. Dan kunnen we zorgen voor de juiste oplossing.
Informatie over het annuleren van een bestelling
Als u een bestelling hebt geplaatst, kunt u mogelijk de bestelling annuleren. Ondanks dat u een plicht aangaat om het product af te nemen bij het afrekenen, bieden wij de gelegenheid om de bestelling te annuleren voordat wij de order verwerken.
Als uw order nog niet verwerkt wordt, kunt u ons mailen of bellen om de order te annuleren. Onze medewerker zal u hierbij helpen om dit spoedig te doen, en dat u uw geld z.s.m. weer terug ontvangt.
Wordt uw order inmiddels verwerkt, dan kunnen wij deze helaas niet meer annuleren.
Afhalen (Routebeschrijving)
Als u een bestelling hebt geplaatst, kunt u deze, wanneer de artikelen vroeg op voorraad zijn, de eerst volgende werkdag na 15:00 ophalen bij onze showroom.
Het is mogelijk dat artikelen in voorbestelling zijn en dat u eerst dient te wachten op bevestiging van ons, dat de order gereed is om af te halen. Ook is het mogelijk dat bepaalde artikelen niet afhaalbaar zijn. Dit heeft te maken met dat bepaalde artikelen alleen verkrijgbaar zijn via onze handelspartners, waar geen particuliere toegang is.
Het adres van onze showroom:
Kommisjewei 17
9218PC
Opeinde
Vlakbij (1 km) Drachten